FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Nasza flaga na Kadre "Biało-Czerwoni From Scotland"
Autor Wiadomość
DanielW 


Wiek: 38
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 371
Skąd: Edynburg/DG
  Wysłany: 2009-10-04, 00:51   Nasza flaga na Kadre "Biało-Czerwoni From Scotland"

Z przyjemnością i to BARDZO DUŻĄ mogę napisać, że "dorobiliśmy się" flagi na mecze naszej Kadry! :mrgreen: Projekt był dziełem kilku osób a jego "dopieszczenie" zawdzięczamy Krzyśkowi z firmy PC AID. To też dzięki niemu nasz portal wygląda jak wygląda!
Flagę zamówiliśmy w Łodzi u Tomasza Szulca, który na dzień dzisiejszy jest chyba najlepszym producentem na rynku. W piątek długo oczekiwana przesyłka wreszcie dotarła do Edynburga! W mojej ocenie efekt końcowy jest... więcej niż satysfakcjonujący! To nie tylko moje zdanie bo parę osób "nieoficjanie" ją już widziało ;-)
Nasza flaga swój debiut będzie miała w najliższą sobote w PRADZE na meczu z Czechami. Kto jej jeszcze nie widział będzie musiał uzbroić się w cierpliwość bo fotka flagi pojawi się w necie dopiero po meczu!

Jako, że nikt jej nam nie zrobił za free (na razie Taumel wyłożył kasę z własnej kieszeni!) będzie bardzo miło jeśli będziecie mogli dorzucić się po parę funtów do jej powstania. Na dziś kasę przekazali/zaoferowali:

-Taumel (wyłożył całość za projekt, produkcję i przesyłke) - 150funtów
-max1916 - 10funtów
-DanielW - 20funtów
-szara - ???

Jeśli uda się zebrać trochę więcej niż poniesione koszty na flagę to kasę zainwestujemy w opłacenie serwera.

Pozdrawiam!
 
 
     
monia75

Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 4
Wysłany: 2009-10-04, 22:41   

Daniel flaga jest z......
Napewno ja wszyscy zauwaza.
Trzymam kciuki.
Monia75 :mrgreen:
 
     
max1916 
A(L)koholik

Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 170
Skąd: (L)ublin-Edinburgh
Wysłany: 2009-10-07, 13:24   

Flaga jest naprawde kozak sa tylko dwa minusy (malutkie) niewiem czy dobrym pomyslem bylo wrzucenie adresu stronki ogolnie nie jest to powszechnie lubiane w srodowisku kibicowskim, no ale zobaczymy juz niedlugo jak sie przyjmie, a dwa Daniel pamietasz jak gadalismy o meczu w Chorzowie ze Slowacja??? Nie wieszajcie jej tam a najlepiej wogole nie idzcie ,kazdy z was ma wlasne zdanie ale jak widac akcja koniec pzpn narazie wyglada dobrze bo narazie poszlo 4000 biletow dla januszy i sponsorow takze przemyslcie sobie to wszystko i dobrej zabawy w Pradze panowie!
 
 
     
DanielW 


Wiek: 38
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 371
Skąd: Edynburg/DG
Wysłany: 2009-10-08, 00:04   

hmmm z tym adresem strony to mnie lekko zdziwiłeś... rzeczywiście nie jest spotykane na naszych barwach umieszczanie takich "dodatków". Szczerze mówiąc nie pomyśleliśmy o tym! Tragedia się nie stała, jak ktoś będzie miał focha to zawsze może go wyrazić na tym forum albo osobiście do kogoś z nas.
Poczekajmy na komentarze.
Na Słowację się wybieram ale flaga zostanie w domu (no chyba, że w Pradze "kumate towarzystwo" uradzi coś innego). Mam zamiar czynnie uczestniczym w tym historycznym wydarzeniu... marzy mi sie młym na jeden, dwa sektory i... ogromna pustka po małyszach.
Co by jednak nie zmieniać tematu: fajnie, że flaga, mimo tego, że nie jest "szyta" i z adresem, jednak Ci się podoba.
 
 
     
max1916 
A(L)koholik

Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 170
Skąd: (L)ublin-Edinburgh
Wysłany: 2009-10-09, 14:07   

Nie no flaga jest naprawde cacko jedna z lepszych kadrowych jakie ostatnio widzialem, z adresem zobaczymy bo nie reklamujemy kuzwa niewiem komisu samochodowego mojego szwagra na przyklad :-P a wlasnie Danielu kumatego towarzystwa na Slaskim zabraknie i bedzie mlyn taki ze w tv bedzie slychac jak pilkarze kurwiaja a pikniki szleszcza opakowaniami po batonikach,zreszta pozyjemy zobaczymy. Milego i tak zycze ;-)
 
 
     
DanielW 


Wiek: 38
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 371
Skąd: Edynburg/DG
Wysłany: 2009-10-12, 17:54   

Po meczu w pradze lista "darczyncow" wyglada nastepujaco:

-Taumel (wyłożył całość za projekt, produkcję i przesyłke) - 150funtów
-max1916 - 10funtów
-DanielW - 20funtów
-szara - 20funtów
-Nie_Jestem_Anglikiem, czyli Stan - 5funtów
-ceglinski -5funtów

;-)

zdjecie flagi wkleje... moze i dzisiaj :-)
 
 
     
DanielW 


Wiek: 38
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 371
Skąd: Edynburg/DG
Wysłany: 2009-10-12, 19:34   

z sobotniego meczu w Pradze



:mrgreen:
 
 
     
ceglinski

Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 13
Wysłany: 2009-10-18, 20:49   

piekna
 
     
Janek 


Wiek: 40
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 88
Wysłany: 2009-11-17, 09:41   

Shouldnt the 2 chaps in the pic have a flag saying from Anglia. :-D
 
     
DanielW 


Wiek: 38
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 371
Skąd: Edynburg/DG
Wysłany: 2010-01-12, 02:29   

Ponio i Robert jadą na turniej do Tajlandii a flaga razem z nimi! :mrgreen:

Dobrej zabawy chłopaki! ...z Tajkami też ;-)
 
 
     
ponio

Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 7
Wysłany: 2010-01-12, 17:27   

Zgadza się,flaga już w Aberdeen :-)
Dzięki,będzie się działo ;-)
 
     
DanielW 


Wiek: 38
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 371
Skąd: Edynburg/DG
Wysłany: 2010-01-17, 22:41   

Flaga już zaliczyła swój "debiut" na kontynencie azjatyckim!
:mrgreen:
...mnie nie było dane tego zobaczyć bo musiałem siedzieć pół dnia w robocie ale "wywiad" mi doniósł, że Ponio z Robertem wywiesili nasze barwy na środku stadionu!
No to jeszcze dwa mecze i możecie wracać do UK... no chyba, że się zakochacie w ludności tubylczej ;-)
 
 
     
ponio

Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 7
Wysłany: 2010-01-18, 12:57   

DanielW napisał/a:
no chyba, że się zakochacie w ludności tubylczej ;-)


No wlasnie okazuje sie,ze co niektore dziewczyny chca wracac z nami ;)
 
     
max1916 
A(L)koholik

Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 170
Skąd: (L)ublin-Edinburgh
Wysłany: 2010-01-18, 17:13   

"wywiad" hehehe :-P
 
 
     
DanielW 


Wiek: 38
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 371
Skąd: Edynburg/DG
Wysłany: 2010-01-21, 00:36   

Tajlandia - Polska (1:3) 20.01.2010.



autor fotki - Mr Holba (Widzew)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net & Programosy modified v0.2 by warna
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 12